Jamstveni uvjeti
Jamstvo naših proizvoda
Jamčimo ispravan rad proizvoda unutar jamstvenog roka, pod uvjetom da se proizvod koristi u skladu s uputama za uporabu. Jamstveni rok počinje teći od trenutka preuzimanja proizvoda, a datum početka naveden je na računu. Tijekom trajanja servisa, jamstveni rok se ne prekida.
Tijekom jamstvenog roka besplatno ćemo otkloniti svaki kvar ili tehnički nedostatak. Ako kvar nije moguće popraviti unutar zakonom propisanog roka, proizvod će biti zamijenjen istim ili sličnim, uz suglasnost kupca. Također, jamčimo dostupnost rezervnih dijelova za sve uvezene proizvode tijekom trajanja jamstva. Jamstvo ne utječe na ostala zakonska prava kupca.
Uvjeti za ostvarivanje jamstva:
- Jamstveni rok nije istekao.
- Proizvod je dostavljen u servis zajedno s računom, pripadajućom dokumentacijom, priborom i opisom kvara.
- Proizvod je korišten u skladu s tehničkim uputama proizvođača.
- Proizvod nije mehanički oštećen.
- Proizvod nisu popravljale neovlaštene osobe.
- Serijski brojevi i naljepnice nisu oštećeni.
Jamstvo ne vrijedi u sljedećim slučajevima:
- Oštećenje prouzročeno transportom nakon isporuke.
- Nepravilna montaža ili održavanje.
- Nepovoljni radni uvjeti.
- Oštećenje zbog neispravnih električnih instalacija, prenapona ili strujnih udara.
- Viša sila (potres, poplava, udar groma, itd.).
Jamstveni rokovi su navedeni za svaki proizvod zasebno.
Molimo da proizvode za koje postoje ovlašteni servisi dostavite direktno kod njih kako bi ubrzali proceduru popravka.
SERVIS | ADRESA | PROIZVODI | ||
MR Servis d.o.o. | Centralni servis - Dugoselska cesta 5, 10370 Rugvica | HP - računala, laptopi, pisači, skeneri, dodatna oprema | ||
Philips monitori | ||||
Prikup Zagreb - Slavonska avenija 26/4, Zagreb | Acer laptopi | |||
Epson pisači, skeneri | ||||
LG televizori | ||||
Zel-Cos d.o.o. | Ulica grada Chicaga 28, HR-10000 Zagreb | Lenovo - računala, laptopi i dodatna oprema | ||
HP - računala, laptopi, pisači, dodatna oprema | ||||
Acer laptopi | ||||
Microline d.o.o. | Slavonska avenija 26/9, 10114 Zagreb | Asus - računala, laptopi | ||
Zagit sistemi d.o.o. | Kalinovica 7, 10000 Zagreb | Epson - pisači, skeneri | ||
Canon - pisači, skeneri | ||||
Silnica d.o.o. | Ul. Andrije Žaje 10, 10000 Zagreb | Philips televizori | ||
Combis d.o.o. | Slavonska avenija 72B, 10000 Zagreb | Lexmark pisači | ||
KSU d.o.o. | Ul. Jurja Dobrile 50, Velika Gorica | Canon - pisači, skeneri |
Ovlašteni servis:
Lost d.o.o., Ulica Kreše Golika 7, 10000 Zagreb
Tel: 01 3027 163, 01 8000 710
Direktni kontakt servisa: Tel: 01 8000 720, e-mail: servis@lost.hr
Tvornički jamstveni rok je otisnut na deklaraciji proizvoda. Produžena jamstva vrijede samo uz prethodnu online registraciju prema priloženim uputama.
Za ispravne proizvode vraćene kao neispravne, naplaćujemo uslugu detekcije kvara prema važećem cjeniku. Troškove transporta do servisa snosi kupac.
Roba dostavljena putem dostavnih službi mora biti odmah pregledana po primitku, jer ne možemo teretiti dostavnu službu za oštećenja ako nisu odmah prijavljena.
Jamstvo vrijedi na području Republike Hrvatske u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima.